Förbereder för en ny arbetsvecka.

Söndagen brukar vara en sån där dag då jag helst vill hinna med så mycket som möjligt. Med resultatet att bara hälften blir gjort.
Jag vet ju att en ny arbetsvecka nalkas och hur lätt är det att hinna allt på vardagskvällarna - eller ens hur kul att ställa sig med allt när man är trött efter en lång dag på jobbet.

 

Min söndag ödslades inte bort med någon onödig morgonsömn, nä uppe med tuppen och startade min sista helg-dags-ledighet.

Efter frukost en lång promenad, härligt med en skön höstpromenad. Väl hemma hängde jag ut en maskin tvätt, (som inte lyckades torka ute eftersom det varit fuktigt väder hela dagen).

 

O. hade besök av en gammal dagiskompis och jag fick tid att gå igenom gamla magasin...

 



Ömsom kaffe, tävla, läsa och surfa - det är paus i vardagen.

Foto: Privat

 

 

När O's kompis åkt hem tog vi bilen till Vallarna för lite lek och spaning i skateparken.









Foton: Privata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0