vemodig söndag.

Började dagen lika tidigt som vanligt, runt 07.00 snåret. Eftersom vi skulle iväg och göra några längder i simhuset, känndes det ju som som om det var ok att gå upp tidigt, trots att det är helg.
Jag har å andra sidan inga problem med att gå upp tidigt på helgen, eftersom jag oftast inte brukar sova bort en ledig dag.
Gjorde 1/2 timmes längder i bassängen, 18 längder, alltså inte riktigt 1000 m, eftersom det fattades 100 - snopet att jag inte hann mer än så, har väl legat av mig.
Hem och städa O's rum idag, damma och plocka undan. Eftersom vi gjorde grovröj i L's rum igår, var det ju inte mer än rätt att även lillemans skulle fräschas upp.
Sedan en lång promenix, ensam i snabb takt.
Nu skall jag iväg och hämta O som har varit på kalas hos en klasskompis, en liten bit bort.
Önskar en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0