Egen tid.

Då har jag haft min första egen tid där jag själv fått bestämma VAD och HUR jag vill tillbringa den, utan någon som helst påverkan av andra. Orsak; jag har ju som bekant valt att gå ner i tid på jobbet, (plocka ut de sista föräldradagarna) och verkligen njuta av tiden att lämna/hämta på skolan, och vara den som först tar reda på "hur" dagen har varit.

 

Men hur har jag då valt att spendera mina timmar från lämning strax innan 08.00, fram tills hämtning strax innan 13.00;

Jo, men självklart började jag morgonen med en "rask" promenad i ca 30-45 min, därefter hem och skura toaletten, dammsuga och torka golv, tvätta, stryka, piffa, laga lite lunch och sedan njuta av mat och kaffe tillsammans med veckans inredningsmagasin och H&M katalogen, som jag inte hunnit kolla i tidigare - kan det bli bättre.
Mycket gjort med andra ord, missade dock trädgården.


Men imorgon är en annan dag och varför göra idag, det jag kan skjuta upp till morgondagen.

Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0