Ett litet livstecken.

Ja då vart det torsdag igen och jag kan börja fira helg.
Efter jobbet hämtade jag ut mitt beställda bokpaket från adlibris, och visst fanns det en och annan godbit som jag glömt att jag beställt. T ex Laila Lindholms senaste smaskiga bok. jag kanske skall testa mig på att slänga ihop nåt litet imorgon.
I veckan hämtade jag även ut mitt paket från H&M och visst blev jag lite besviken som alltid när det man beställt inte motsvarat förväntningarna. Den här gången var det en blus som var mer grisskär än min förväntning gräddvit *hm* man kanske kan ha den att måla i eller nåt.
Kläderna till O uppfyllde i allafall alla förväntningar. Nu krävs det bara ett ordentligt rens i hans garderob för att få bort det som är för litet och göra plats för det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0