Shopping online.

                                                                      
  
                                                                  Logga: hm.com.se 


Min favvobutik på nätet är helt klart H&M. Var ute och  surfade runt på nätet igår kväll efter kläder till O.

Eftersom jag (enligt mig) jobbar på tok för mycket och inte anser mig ha tid eller lust att springa runt i butiker, kikade jag på vad som finns att tillgå ute i cyberrymden.


Hade planer på att beställa två lekdressar från "Vossatassar" - Men nä, då gick det inte att beställa från Sverige, *hm* irriterande eftersom jag tyckte att dessa dressar verkade coola och med bra kvalitet. Vet någon var man annars kan få tag i kläder från detta norska märke?

I allafall finns ju alltid H&M så jag lade in en order och nu är det bara att vänta tills de behagar dyka upp, *spännande*.


Fattar inte hur ungen emellanåt växer så det knakar - blir lika chockad varje gång. Lillkillen håller på att bli stor. Fast han kommer ändå alltid att vara mammas lilla bebis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0